Pár évvel ezelőtt Sophie Turner, a Trónok harca sztárja egy interjúban megerősítette, hogy volt olyan szerep, amit azért kapott meg, mert több követője van a közösségi médiában, mint a másik színésznőnek, aki amúgy ügyesebb volt a casting során.

Az, hogy ma a közösségi média mennyire fontos, Turner története is jól kifejezi. Hiszen az, ha színészként sokan követnek, nem csak új szerepeket, hanem szponzorációt és megélhetést is hozhat.
A fiúknak, akiket valaha szerettem premierjekor a két főhős, Lana Condor, de leginkább Noah Centineo követői bázisa nőtt meg, és ez azóta is látszik a karrierjükön. A Netflix kiadott egy listát, amin lehet látni, hogy a 2020-as sikerfilmjeik mennyire dobták meg az új sztárjaik Instagram követőinek a számát.

Taylor Zakhar-Perez (The Kissing Booth 2.) – 30 ezer -> 4.5 millió
Louis Partridge (Enola Holmes) – 59 ezer -> 6.2 millió
Jordan Fisher (A fiúknak, akiket valaha szerettem 2.) – 2 millió -> 4.5 millió
Alexxis Lemire (Ha tudnád) – 50 ezer -> 860 ezer
Eva Hauge (Táncra fel!) – 840 -> 100 ezer

A legelképesztőbb kétségkívül Taylor és Lois számainál van, akik a The Kissing Booth 2. és az Enola Holmes után milliós követőtábort gyűjtöttek össze. Úgy tűnik sok szempontból jövedelmező, ha valaki elvállalja egy YA Netflix film főszerepét! És az is tök érdekes, hogy ez a megnövekedett közösségi médiás hatás inkább a Netflix filmjeinél figyelhető meg, mozis premiereknél kevésbé.